Jäsenyys Siilin Rastissa

Jäsenmaksut 2024

Siilin Rastin jäsenmaksut maksetaan jatkossa Suomisport-palvelun kautta. Samasta palvelusta pystyy myös liittymään Siilin Rastin jäseneksi ilman erillistä jäsenlomaketta tai muuta ilmoittautumista.

Suomisportia voi käyttää joko verkkoselaimen tai maksuttomasti ladattavan mobiilisovelluksen kautta. Suosittelemme ensisijaisesti käyttämään matkapuhelinsovellusta. Suomisport on Olympiakomitean tuottama urheiluyhteisön käyttämä digitaalinen urheilupalvelu. Suomisportin ilmainen mobiilisovellus on ladattavissa Google Play ja App Store –palveluissa.

Linkki: Suomisport

SiiRan jäsenmaksut v. 2024:

Lapset ja nuoret (6-18 v.)

10 €, Maksu Suomisportin kautta.

Aikuiset

30 €, Maksu Suomisportin kautta.

Kannattajajäsenmaksu

50 €, maksu Siilin Rastin tilille FI59 4786 1020 0119 87, ei Suomisportin kautta.

Huomioithan, että perhejäsenmaksu ei ole enää käytössä seurassamme.

SiiRan jäsenedut:

• Alennettu hinta keskiviikon kuntorasteille (4 € jäsen, 7 € normaali hinta)
  • Mikäli olet ratamestarina kuntorasteilla, voit osallistua keskiviikkorasteillemme maksutta koko kauden ajan
  • Voit osallistua kuntorastikauden ulkopuolella pidettäviin eri harjoituksiin ja leireillemme
  • Ilmainen osallistuminen Jukolan viestiin sekä AM- ja SM-viesteihin
  • Nuorten sarjoissa kilpailevien kaikki kilpailumaksut kustannetaan. Lisäksi seura tukee nuoria leirimaksujen kuluissa.

Luo itsellesi tunnus Suomisport-palveluun​!

Luo tunnukset Suomisport-palveluun. Jos sinä tai lapsesi harrastaa toisessa Suomisporttia käyttävässä seurassa tai olet hankkinut kilpailemista varten lisenssin tai olet ilmoittautunut kuntorasteille rastilippu.fi-palvelun kautta, sinulla on jo Suomisport-tili.

Kts. ohjevideo: Suomisport-tilin luominen ja jäseneksi kirjautuminen

Valitse sopiva jäsenluokka

​Kun olet luonut tunnukset, valitse itsellesi sopiva jäsenluokka alla olevista vaihtoehdoista klikkaamalla sopivaa linkkiä alta

Aikuisjäsen: https://seurat.suomisport.fi/invite/30fcf86f-f143-48d5-8c04-fccbcf0d36bf

Nuorisojäsen: https://seurat.suomisport.fi/invite/25ce5f52-a0bb-4d3a-bee1-5c15840ada63

Kirjaudu valitsemasi jäsenmaksuluokan linkin kautta Suomisportiin ja toimi siellä saamiesi ohjeiden mukaan. Palaa sen jälkeen takaisin tälle sivulle.

Kts. ohjevideo: Jäsenmaksun maksaminen ja jäseneksi liittyminen Suomisportissa

Maksa jäsenmaksu

Jäsenmaksu määräytyy jäsenluokan mukaisesti. Liittymispyynnön lähettämisen jälkeen seuran pääkäyttäjät käsittelevät liittymispyynnöt muutaman päivän sisään. Et siis pääse maksamaan välittömästi jäsenmaksua, vaan odota kunnes jäseneksi liittymisesi on hyväksytty Suomisportissa.

• Jäsenmaksu tulee käsittelyn jälkeen näkyviin Sporttitilillesi kohtaan Maksut -> Avoimet maksut.
  • Maksusta ei tule erillistä ilmoitusta.
  • Suomisport ohjaa sinut maksamaan esim. MobilePayllä tai verkkopankissa. Maksa jäsenmaksu.
  • Jos sinulla on lapsia, jotka on yhdistetty Sporttitiliisi, maksa jokaisen lapsen jäsenmaksu myös.
  • Jäsenmaksua ei voi maksaa liikuntaedulla

Ongelmatilanteissa Suomisport tili- ja kirjautumisasioiden osalta ota yhteyttä Suomisportin asiakastukeen.

Siilin Rastin käytäntöjen osalta voit olla yhteydessä Sirpaan (p. 044 0843 352, sirpa.lintunen(at)gmail.com)