Siilin Rasti

Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Siilin Rasti järjestää mm. kuntorasteja, kilpailuita ja suunnistuskouluja Siilinjärven alueella.

Tervetuloa mukaan!

Aloita mukava luonnonläheinen ulkoilmaharrastus mukavassa porukassa. Toimintaamme ovat tervetulleita mukaan niin lapset, nuoret kuin aikuisetkin kuntotasosta riippumatta.

Lasten suunnistuskoulu

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠2024
Järjestämme suunnistuksen alkeisiin keskittyvän suunnistuskoulun lapsille ja nuorille, jotka haluavat oppia liikkumaan luonnossa kartan avulla.

Aikuisten suunnistuskoulu

Toukokuussa 2023 2.5. alkaen.
Suunnistuskoulu soveltuu hyvin suunnistuksen perustaidoista kiinnostuneille kuntorastikävijöille, marjastajille, luonnossa liikkujille, jne.

Rastilippu

Palvelusta löydät kuntorastitapahtumat lähelläsi. Kirjautuneena käyttäjänä voit ilmoittautua ennakkoon kuntorasteille ja maksaa osallistumisesi tapahtumiin, joissa palvelu on käytössä.

Kilpailukalenteri

IRMA on suunnistuksen tietojärjestelmä, minkä avulla voit ilmoittautu kilpailuihin ja maksaa osallistumislisenssin sekä näet kaikki oleelliset tiedot ja tulokset yhdestä paikkaa.

Suomisport

Siilin Rastissa siirrytään kaudella 2023 käyttämään Suomisportia. Lataa sovellus älypuhelimeesi tai käytä selainversiota.

Siilin Rasti Facebookissa

Seuraa facebook.com/SiilinRasti