Siilin Rastin juhlakisat onnistuneesti takana

19.5.2024

Siilin Rastin juhlakisat saatiin kisattua aurinkoisessa säässä ja haastavilla radoilla.

Naisissa kärkikolmikon muodostivat 1. Elisa Mattila 2. Anu Tuomisto 3. Miia Niittynen

Miesten kärkikolmikon muodostivat 1. Samu Heiska 2. Ville Pasanen 3. Santeri Kirjavainen

Kilpailun tulokset ja GPS-seurannan linkit löytyvät kilpailun sivuilta. Ja kuvia kilpailupäivältä kuvapankista.

Kiitos kaikille kilpailijoille.

Kilpailunjohtajan ja SiiRan puheenjohtajan kiitokset:

Siilin Rasti kiittää 50-vuotis juhliimme osallistuneita kisaajia ja saattajia. Erityiskiitos kisojen VIP-vieraillemme eli seuramme entisille puheenjohtajille Risto Ryynäselle, Martti Mykkäselle, Pekka Taskiselle, Ilmari Hartikaiselle sekä Urpo Pietikäiselle vahvan perustan luomisesta aktiiviselle keski-ikäiselle seurallemme. Kiitos myös entisille ja nykyisille hallituslaisille ja SiiRan aktiivijäsenille suunnattoman arvokkaasta työstänne siilinjärveläisen suunnistusharrastuksen eteen. Eittämättä edessämme on myös vähintäänkin toiset 50 vuotta SiiRalaisuutta!

Stay tuned: Samoissa Vuorelan maastoissa järjestetään syksyllä Siilin Rastin Synkkä Yö!