SiiRan suunnistuskauden päätöstapahtuma Lukkarilassa 23.9. - yöyhteislähdössä pitkät ja vaikeat radat!

11.9.2023

Lukkarilassa lävähtää!

Siilin Rasti kutsuu jäsenensä ja kaikki muutkin Lukkarilaan lauantaina 23.9. pidettävään suunnistuskauden päätöstapahtumaan.

Tapahtumassa on tarjolla normaalit kuntorastit päiväaikaan klo 13-15. Päälähtönä on klo 19 pitkän yön yhteislähtö. Tarjolla on pitkät radat vaikeassa maastossa hajontarasteineen.

Voit osallistua samaan yhteislähtöön, vaikka lähtisit lyhemmille radoille. Kaikki radat ovat suunnistettavissa vielä pimeän aikaan.

Ratapituudet: C-rata 2 km, B-rata 4 km, A-rata 6 km, A-pitkä 8 km. A-radoilla on yhteislähdössä hajonnat ja radat ovat vaikeustasoltaan vähintään kansallista tasoa.

Maalissa tarjolla kaikille mehua ja kahvia karttamaksun hintaan. Lisäksi paikalla on seuran kanttiini, josta saa mm. lämmintä ruokaa kahvileipineen. Tuotteita voi ostaa myös yksittäin, mutta suosittelemme ostamaan VIP-passin, jolla tarjoilut ovat käytettävissäsi vapaasti. VIP-passilla lunastat itsellesi pääsyn myös Hirvikämpän saunaan suunnistussuorituksesi jälkeen.

Karttamaksu (SiiRan jäsen) 0 euroa, ei-jäsen 10 euroa
VIP-passi, sis. karttamaksu, ruoat, sauna (SiiRan jäsen) 0 euroa, ei-jäsen 25 euroa
Nuoret, opiskelijat ja varusmiehet karttamaksu 5 euroa, VIP-passi alennusryhmäläisille ja alle 16-vuotiaille 10 euroa.

Ilmoittautuminen on nyt auki. Voit tehdä etukäteisilmoittautumisen iltatapahtumaan joko Rastilipussa tai nettisivuillamme. Tapahtuman maksut ainoastaan paikan päällä.

Jos aiot osallistua pelkästään päivärasteille, etukäteisilmoittautuminen ei ole tarpeen. Iltatapahtumaan osallistuvilta ilmoittautumista toivotaan, jotta osaamme varautua riittävään määrään karttoja ja evästä.

Ps. Hirvikämpälle voit jäädä myös yöksi. Sisällä rajallinen määrä petipaikkoja, mutta teltoille ja asuntoautoille on tilaa.

Tervetuloa viettämään pimenevää syysiltaa hyvässä seurassa!