Yöyhteislähtö 23.9. lauantaina Varjo-Jukola -konseptilla!

7.8.2023

Siilin Rasti järjestää kaikille avoimen kuntorastikauden päätöstapahtuman Varpaisjärven Lukkarilassa. Paikka on sama kuin kesäkuun kansallisissa kilpailuissa.

Ohjelmassa on päivällä normaalit kuntorastit ja illan hämärryttyä yhteislähtö, jossa tarjolla on normaaleja A-ratoja pidemmät matkat (n. 6-10 km) pienipiirteisessä maastossa.

Yhteislähtöharjoituksessa on hajonnat, tarjolla on alustavasti kaksi eri pituista rataa. Kaikki lähtevät maastoon samassa yhteislähdössä.

Tapahtuma järjestetään SiiRan Varjo-Jukolasta tutulla konseptilla, eli kilpailukeskuksessa on käytössä kahvio ja sauna.

Seuran jäsenet voivat jäädä Hirvikämpälle viettämään iltaa yhdessäolon merkeissä. Sisätiloissa on rajattu määrä yöpymispaikkoja, mutta piha-alueelle on mahdollista pystyttää telttoja.

Ilmoittautumiskäytännöt, tarkempi aikataulu ja ratapituudet ilmoitetaan myöhemmin, mutta laittakaapa jo tässä vaiheessa päivämäärä kalenteriin!